Acabem trimestre gaudint dels productes finals

Avui ha estat un dia molt intens: espectacles finals i presentació a 4t. Punt final als trimestrals.

L’alumnat de primer ha triomfat amb el seu espectacle. Amb el rerefons de l’agraïment han sabut coordinar tots els papers, guions, tècnics, atrezzo i logística general per fer una actuació ben rodona. Famílies, docents i alumnes hem sortit molt contents de La Patronal!

A segon ens esperaven al Casal d’Avis l’Anaís, el Cristian i el Marc de corrandes. Ells han sigut els ponicanos. El nostre alumnat ha superat totes les proves i realment han crescut moltíssim com a glosadors. Ens ha encantat saber animar al públic: alumnes de 6e del Turonet i del Purificació que s’han atrevit a sortir a glosar. Ahir els hi van fer una masterclass de glosa i queda clar que ha donat els seus fruits. Esperem que amb aquest projecte hàgim sembrat el compromís amb la glosa com a part de la cultura popular. Garrotin, nyacres, corrandes feien sonar les quartetes de presentació, la prova d’objectes, temes, combat, peu forçat,.. i un fort aplaudiment! Gràcies corrandes.

A tercer han fet trucs de màgia, amb una mica de nervis. El fil conductor ha estat el tió i nadal que anava unint les diferents propostes de trucs amb els grups.

Finalment, l’alumnat de 4t d’ESO ha fet una mirada al seu futur i, individualment, han compartit amb nosaltres els seus objectius acadèmics i professionals. Amb una mica de nervis, han fet presentacions orals on han explicat somnis i il·lusions que tenen des de ben petits. Moment de començar a planificar com arribar-hi!

El professorat dediquem moltes hores i coordinació per fer que tots els projectes funcionin. Hi ha una feinada darrera i compromís impressionant. Feina invisible que avui es veu. Estem cansats però contents. Cap de setmana i dilluns setmana curta i segon trimestre.