Teniu les portes obertes!!!

Aquest dimecres 16 de febrer de 2022  hem fet la jornada de portes obertes. No l’han pogut liderar alguns alumnes de 1r d’ESO ni l’hem pogut fer des del centre, com ens agrada. L’hem tirat endavant en format telemàtic i esperem, que malgrat la distància, tothom que heu assistit ens hàgiu sentit a prop. Pel curs vinent tenim moltes places disponibles,  ja que l’alumnat de l’escola ocuparà com a molt una línia i en tenim dues. Per tant, us animem a formar part del SIX.

• Les dates de preinscripció són del 9 al 21 març de 2022, i anirem actualitzant la web amb informació.

A continuació us fem una crònica de com ha anat la jornada pels qui no heu pogut assistir.

L’Emília com a directora ha donat la benvinguda a les famílies i ha presentat a la resta d’equip directiu: l’Olga com a cap d’estudis, la Montse com a secretària i la Laia com a coordinadora pedagògica. Plegades hem presentat aquest document, donant valor a la paraula per respondre Qui som? Com som? Com treballarem? Com ens obrim al món?  Hem defensat els puntals del nostre centre, el que hem creat i que ens creiem, hem repassat aspectes d’organització i material i hem passejat per la web i per la Zona de famílies per fer-vos veure l’organització que tenim. Després hem passat un vídeo per captar l’essència SIX en 4 minuts i escaig.

A continuació ens ha emocionat molt sentir a la Tatiana Rodríguez, com a mare d’un alumne i representant de l’AFA. Ella s’ha remuntat a quan va haver de decidir la millor opció d’institut pel seu fill. Ha explicat en primera persona, i des del cor, com i perquè havia triat el nostre centre, els valors que hi ha anat descobrint, el com s’adona que ensenyem i visibilitzant la feina que fem des d’equip docent.

Per acabar hem obert el torn de paraules. Aquí han intervingut la Paula Serrano i l’Abril Velázquez, ex-alumnes que ara estan fent batxillerat humanístic i científic. Amb una maduresa excepcional han anat responent a les famílies, han trencat falses idees del nostre centre i han compartit les seves vivències i fortaleses SIX.

En un moment de la reunió hem plantejat a les famílies una pregunta: Quines dues coses que voldries que el teu fill/a aprengués al SIX? Aquest ha estat el resultat.

Estem convençudes que aconseguir tot això és la nostra feina diària i continuarem treballant per aconseguir-ho.

Us esperem el curs vinent. Moltíssimes gràcies a tots els qui heu participat.

MÉS INFORMACIÓ?

Al Menú d’aquesta web teniu informació diversa sobre el centre i molts vídeos. Destaquem una pestanya que dona resposta a les preguntes freqüents (FAQS)

1. Erika Dominguez Lopez

Bon dia!