A 2n, encarem la recta final del Fem ràdio!

Els nois i les noies de 2n d’ESO encaren el projecte de l’àmbit lingüístic molt intensament. D’una banda, dimarts els alumnes van poder realitzar un assaig general de la gravació del seu programa de ràdio en el plató radiofònic que vam muntar al centre gràcies al kit de ràdio del Centre de Recursos Pedagògics de Rubí.

Dimecres van tenir una visita molt especial: l’Imma Casares, periodista de TV3 i mare d’un alumne del Salas i Xandri, va venir al centre a fer-nos una xerrada sobre com ser un bon periodista. Amb els seus consells i amb l’experiència de l’assaig general, cada grup va poder retocar aquells aspectes a millorar del seu programa de ràdio.

I finalment, avui cada grup ha tingut l’oportunitat de gravar el seu programa de ràdio a Ràdio Sant Quirze. Ha estat tota una experiència posar-se a la pell dels professionals del món de la ràdio.

Ara ja només ens quedar realitzar l’avaluació del projecte: escoltar cadascun dels productes (els programes de ràdio), avaluar-los, i reflexionar sobre com ha anat el treball en grup.

Des d’aquí volem donar les gràcies a totes les persones externes al centre que, d’una manera o altra, han contribuït en fer més real el projecte “Fem ràdio”.