2n d’ESO fa uns tallers al Museu del gas

Aquest dilluns l’alumnat de 2n d’ESO va assistir al Museu del Gas a Sabadell i va participar en dos tallers anomenats “dissenyant un edifici sostenible” i “l’energia en joc” relacionats amb continguts curriculars de l’assignatura de ciències naturals.

En el primer taller es va fer ús d’eines TIC amb tauletes digitals. El segon taller va consistir en un joc de rols. Tots dos, van apropar a l’alumnat aspectes relacionats amb l’energia, com analitzar la incidència d’algunes actuacions individuals i col·lectives en relació al consum d’energia i impactes de l’activitat humana al nostre entorn.