Sortida al “Dragon Boat” de Banyoles

El dimarts 18 d’octubre, l’alumnat de 1r de Batxillerat, del Cicle de Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI) i de 1r i 2n d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència (TAPSD) ha gaudit d’una sortida al “Dragon Boat“, a l’estany de Banyoles.

L’activitat ha treballat l’eina “Team Building” amb la finalitat d’ajudar i reforçar les capacitats clau del nostre alumnat.

Durant tot el matí, s’han agrupat per grups classe i han posat en pràctica les seves capacitats clau: iniciativa, creativitat, treball en equip i autonomia, entre d’altres. Després, han afrontat un repte final que ha consistit en una competició de rem, la qual implicava posar en pràctica el treball en equip i la cohesió grupal.

Aquesta activitat està inclosa i finançada pel Programa “Emprèn FP”, en el qual participa l’institut S’Agulla.