Projecte d’animació sociocultural al Sociosanitari Sant Jaume

L’alumnat de 1r del CFGM Atenció a persones en situació de dependència (TAPSD) ha realitzat un projecte d’animació sociocultural entre el mòdul d’atenció i suport psicosocial i el mòdul destreses socials.

Durant el mes de maig s’ha pogut realitzar una implementació d’aquestes dinàmiques, després d’un curs amb moltes restriccions a causa de la COVID.

El professorat i l’alumnat ha quedat molt satisfet de l’experiència i vol agrair a l’equip tècnic del centre el suport i acompanyament que hem rebut en tot moment.

A continuació podreu veure diferents fotografies de la jornada:

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *