No solo duelen los golpes

El passat dijous 27 d’octubre, l’alumnat i professorat de Serveis Socioculturals i a la Comunitat va assistir al Teatre de Blanes. Allà va gaudir, de manera gratuïta, de l’obra de teatre – monòleg “No solo duelen los golpes” de Pamela Palenciano, actriu de teatre i activista feminista andalusa.

Aquesta obra té l’objectiu de conscienciar a la població sobre els diferents tipus de violència a través del relat de la seva experiència personal. Això ha estat possible gràcies al Projecte Elles que varen desenvolupar un grup d’alumnes del CFGS d’Integració Social del centre, el curs passat curs.

A continuació podeu veure algunes imatges de la jornada.