L’alumnat de 1r d’Integració Social visita el Centre de Dia i Residència Geriàtrica Malgrat

L’alumnat de 1r de TIS, dins del mòdul de Promoció a l’autonomia personal, ha participat d’un projecte d’aprenentatge-servei conjuntament amb el Centre de Dia i Residència Geriàtrica Malgrat.

L’alumnat ha fet front al repte de dissenyar i dinamitzar activitats d’estimulació cognitiva per als avis i àvies del centre.

És per això, que primer de tot la Residència va oferir a l’alumnat una visita molt enriquidora sobre les instal·lacions i el funcionament educatiu del centre, així com un primer cop d’ull als seus usuaris/es. A posteriori, l’alumnat va aprofundir a l’aula sobre les necessitats d’aquest col·lectiu i va ampliar els seus coneixements teòrics sobre l’estimulació cognitiva.

Finalment, van dissenyar i preparar un conjunt d’activitats que han implementat el dilluns 15 de maig. L’alumnat ha fet una valoració positiva de l’experiència i un agraïment al Centre de Dia i Residència de Malgrat de Mar.

Aquí podeu veure imatges de la jornada: