El S’Agulla acull la fira d’entitats d’Integració Social

L’alumnat de 2n d’Integració Social culmina la seva formació amb la realització d’un projecte presentat a la Fira d’Entitats celebrada al nostre institut els dies 3 i 4 de juny.

Aquesta iniciativa ha estat molt bon valorada per la comunitat educativa, entre d’altres perquè els projectes s’han centrat en les necessitats socials de la nostra societat.

L’alumnat de 2n de TIS vol donar les gràcies a totes les persones que van assistir a la fira, que van dedicar temps a escoltar i també valorar els projectes proposats.

Si voleu veure més fotos de la jornada, feu clic en aquest enllaç.