Curs 2021-2022 Llistat Grau Mitjà alumnat admès

ALUMNAT PREINSCRIT GRAU MITJÀ 2021-2022

ALUMNAT ADMÈS 2021-2022

L’alumnat admès rebrà un correu informatiu per tal de formalitzar la matricula presencial.

L’alumnat que hagi obtingut plaça en un altre Centre ha de formalitzar la matricula, per no perdre la plaça. De l’1 al 3 de setembre podrà mirar si tenim vacants i confirmar la preinscripció al mateix aplicatiu.

L’alumnat sense plaça assignada podrà consultar els centres amb vacants i haurà de confirmar preinscripció de l’1 al 3 de setembre al mateix aplicatiu.

Seguiment del calendari oficial a l’enllaç següent:

1. OLGA CAÑADAS

Bona tarda,
    soc la mare de l’Esther Garcia Cañadas, que resulta admesa en els llistats publicats el darrer dia 09.07 en el cicle mitjà de Auxiliar d’enfermeria, donat que en el web vareu dir que rebríem un correu per formalitzar la inscripció de la matrícula, us vull comunicar que a dia d’avui no he rebut cap correu vostre. Estem interessat a la plaça, per tant dono la meva disponibilitat a venir avui a la tarda al centre o bé dilluns pel matí o per la tarda.
    quedo en espera de vostres comunicacions al correu electrònic olgitaa@hotmail.es
    Agraïda per endavant.
    Olga Cañadas