Curs 2021-2022 Llistat Batxillerat alumnat admès i llista d’espera

2021_2022 BATXILLERAT ASSIGNACIÓ PREINSCRITS

2021_2022 BATXILLERAT ASSIGNACIÓ

2021_2022 BATXILLERAT LLISTA D’ESPERA

L’alumnat admès rebrà un correu informatiu per tal de formalitzar la matricula presencial.

L’alumnat en llista d’espera ha de formalitzar la matricula si té centre assignat, per no perdre la plaça. La gestió de la llista d’espera en cas que hi hagi vacants serà a partir del 13 de setembre.

1. Analia

Buenas tardes,
    Mi hijo Dylan peña (44962214a)ha quedado en lista de espera para Grado medio de enfermeria, quisiera me informen que es lo que debo hacer para preinscribirlo.
    Y si queda o no cuando se lo comunican.
    Muchas gracias .

1. admin

Benvolguda,
      Heu d’haver rebut un missatge de l’aplicatiu. A banda, podeu mirar a la web de la Generalitat a on vau fer la preinscripció, allà veureu la llista de centres amb vacants i fer nova sol·licitud. Avui és l’últim dia.
      Salutacions.
      Equip web