Charo, moltes gràcies!

Dilluns vam fer un petit homenatge a la nostra estimada Charo.

La Charo forma part de l’institut des del curs 2001-2002, quan es va incorporar a l’AMPA (actual AFA) perquè el seu fill era alumne del centre.

Uns anys després, va posar-se al capdavant de la cantina del S’Agulla a on, tot i haver passat el relleu a l’Aurora, encara hi és cada dia.

Tenim tantes coses a agrair-li: com, per exemple, l’impuls que ha donat a la socialització i al reciclatge de llibres; les hores i hores que ha dedicat (i dedica) a ajudar a l’alumnat i a les famílies, sigui contribuint amb el seu granet de sorra a les comandes de material, col·laborant als concursos o repartint el que calgués quan calgués.

Charo, moltes gràcies!

Per la teva predisposició en tot,

per les teves idees i aportacions,

per la teva alegria i generositat,

pel tracte que tens amb alumnes, famílies, professorat, PAS…

En definitiva, per formar part de la família del S’Agulla.

I per les pizzes!

Més imatges de l’homenatge: https://photos.app.goo.gl/kAE7RADFxTVkpBWQ6