L’Audició en persones amb sordesa explicada per una alumna

Coincidint amb la Setmana de l’Audició, l’alumna Martina S. de 1r D, acompanyada de la professional del CREDAG Rosa Castells, ens va apropar el passat 5 de març al món sonor de les persones que, com ella, tenen una sordesa pregona des del naixement.

A partir de la seva pròpia experiència i amb l’ajut d’imatges, d’àudios i de vídeos, ens va explicar amb detall com els ajuda l’implant coclear i ens va posar a prova la nostra memòria i atenció amb un Kahoot sobre l’audició.

Al final de la sessió, la Martina va repartir als seus companys i companyes la mascareta transparent que el Departament d’Educació ha fet arribar als centres educatius que tenen escolaritzats alumnes amb sordesa.

Aquesta mascareta ha de facilitar la lectura labial i obtenir més informació del llenguatge oral.

Moltes gràcies Martina per donar-nos l’oportunitat de posar-nos al teu lloc i entendre’t millor!

Aquí us deixem algunes fotos i dos vídeos curtets de la xerrada-taller: https://photos.app.goo.gl/tEXFyimSH4DRpR8V7