Xerrada taller sobre la discriminació i el delicte d’odi

El passat 15 de març s’ha clos el cicle de xerrades taller que els Mossos d’Esquadra han vingut a fer als alumnes de 2n ESO sobre el tema de la discriminació i el delicte d’odi.

Primer, s’han definit els conceptes i s’han diferenciat del terme bullying. A continuació, s’ha fet una reflexió sobre la seva tipologia: xenofòbia, homofòbia

I, finalment, s’han passat diferents curtmetratges, amb els quals s’analitzava cada una de les situacions que es reflectien.

En la xerrada, els alumnes hi han participat activament responent, opinant o fent-hi aportacions.