Viu la diada de Sant Jordi al S’Agulla

Ja hem donat el toc de sortida al Sant Jordi 2021-2022!

El Consell Escolar de l’Institut S’Agulla convoca, a fi d’estimular la creativitat de l’alumnat, els XXVIII PREMIS SANT JORDI, d’acord amb les bases següents:

• Podrà presentar-s’hi tot l’alumnat matriculat al centre a ESO o Batxillerat.
  • S’estableixen els següents premis:
    • Poesia: un premi per a català, un altre per a castellà, i un altre per a anglès o francès.
    • Prosa: un premi per a català, un altre per a castellà, i un altre per a anglès o francès.
    • Còmic, acudit o tira còmica (només hi ha una categoria).
    • Cartellisme per a la portada de l’agenda de l’institut 2022-2023.

Per a l’adjudicació de premis de prosa i poesia s’estableixen dues categories (Categoria A: 1r, 2n i 3r d’ ESO i Categoria B: 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat). Per al còmic i la portada se n’estableix una altra.

Com han de ser els treballs?

• Per a la poesia s’estableix una extensió màxima de 100 versos, a doble espai per poema.
  • Per a la prosa, l’extensió màxima serà de 3 folis.
  • En la modalitat de còmic s’hauran de presentar una o dues tires còmiques sobre paper DIN A3, en una extensió d’una o dues làmines.

Per altra banda, en els treballs presentats es valorarà tant la qualitat artística i literària com la correcció lingüística. Han de ser tots escrits amb l’ordinador (amb lletra Arial, cos 12 i interlineat d’1,5), menys el còmic i el cartellisme.

On s’han de presentar?

• Els treballs escrits (prosa i poesia) s’han d’enviar al correu concursos@institutsagulla.cat. El títol/assumpte del correu ha de ser el teu NOM, COGNOM i GRUP-CLASSE i en el cos del correu has d’indicar el teu pseudònim.
  • Els còmics i la cartelleria es presentaran a CONSERGERIA amb un pseudònim. Allà us donaran un sobre per omplir les dades per partida doble (exterior i interior del sobre). És molt important omplir-les totes.

En tot el que es presenti s’haurà d’utilitzar el mateix pseudònim.

Què puc guanyar?

• El premi consisteix en un val de 20 € per a cadascuna de les modalitats i categories (aquest val que es podrà utilitzar per comprar llibres, material de papereria o bé material informàtic).
  • El tema serà lliure en totes les modalitats, però en el cas del cartellisme heu de tenir en compte que el tema ha de ser adequat per a la portada de l’agenda de l’institut.

Podeu participar fins al 7 d’abril!

Els premis es lliuraran el 22 d’abril, juntament amb:

• Els premis Cangur de les matemàtiques
  • Els premis del Concurs de la fotografia matemàtica