Visita a la Casa Arxiu de Joan Maragall

El dimecres 08/11/23, les alumnes de l’optativa de Literatura catalana de 2n de batxillerat, acompanyades de dues professores, van anar a Barcelona a visitar la Casa Arxiu de Joan Maragall.

Durant una hora i de la mà d’un guia, van fer un recorregut interactiu per l’immoble, repassant la biografia i l’obra de l’escriptor. Les alumnes, a més, van poder intervenir llegint poemes significatius del poeta com ara “Paternal” o “La vaca cega”.

Abans de tornar cap a Blanes, també van visitar un altre local emblemàtic del món intel·lectual barceloní durant l’època modernista: Els Quatre Gats.