UAP 1r d’ESO, quin espectacle!

Dijous, 23 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van assistir a la UAP23 PODER que es va celebrar al Teatre Municipal de Lloret de Mar.

La UAP és un projecte que treballa per difondre els valors de la pau a través de la música. És un musical on diferents instituts de les comarques gironines es troben per cantar.

En l’edició d’aquest any, titulada Poder, a l’espectacle es van representar quatre històries independents però relacionades entre si, que tractaven diferents perspectives de la idea de poder, des de la dominació del poder religiós, militar o polític, fins al poder dels joves per canviar l’ordre establert del món.

Un grup d’uns 10 alumnes de 1r d’ESO va representar el nostre institut i va formar part del Cor General. La resta d’alumnat va poder gaudir de l’actuació.

L’espectacle va ser molt emocionant: ens va posar la pell de gallina!

Enhorabona a la Giulia, a l’Ivan, a la Mia, a la Clara, a l’Asdrid, a en Marcos, a la Didi, a en Josué, a la Vera i a la Carlota… estem molt orgullosos de vosaltres! Ho vau fer molt bé!

Després de l’actuació els alumnes assistents van anar caminant fins a la platja de Lloret. Van vorejar la costa pel camí de ronda fins arribar a la platja de Fenals, on van jugar a futbol i a vòlei fins que va arribar l’autobús per tornar cap al centre.

A continuació, us deixem amb algunes imatges de la sortida:

Aquí podeu veure més imatges i els vídeos de la sortida: https://photos.app.goo.gl/o2ZYWBcFyBJx4FWWA