Sortida dels de 1r d’ESO als Casals Cívics de Blanes

El divendres 1 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO va poder visitar i descobrir els Casals Cívics de Blanes:

• Casal Cívic Blanes – Can Borell (Ptge. Mas Borell, 1-3)
  • Casal Cívic Blanes – Benet Ribas (Pl. d’Espanya, 3)

La Cristina Mariscal, la directora del Casal Cívic Blanes – Can Borell els va ensenyar les instal·lacions on es duen a terme activitats com per exemple Musical Dance, teatre o defensa personal.

També els va donar un qüestionari per si tenien alguna demanda, i l’alumnat va suggerir tallers de cuina i d’improvisació.

Per concloure la trobada els va donar el catàleg de les activitats per donar-los a les famílies i animessin a les famílies a anar-hi i un estora pel ratolí de l’ordinador.

Si voleu demanar alguna activitat en concret podeu escriure a la Cristina al correu: cc.blanes@gencat.cat o trucar al 972 35 38 09.

La Susanna Sola, la directora del Casal Cívic Blanes – Benet Ribas va trencar el gel tot convidant a l’alumnat a integrar-se enmig dels usuaris habituals del centre, la major part d’ells gent gran i jugar a jocs de taula tradicionals com els escacs o el dominó.

Després els va fer un recorregut per les instal·lacions que consten de tres plantes:

• Una de manteniment del cos, una altra artística on els usuaris els van ensenyar les disfresses de paper que creen i llavors exposen, i l’última planta, la tecnològica, on hi ha una aula d’informàtica amb ordinadors i una altra aula amb dos taules de bitllar.

També els va preguntar si volien fer tallers intergenaracionals on poden jugar i compartir moments tot aprenent de la veu de l’experiència.

Si voleu demanar alguna activitat podeu escriure a la Susanna a: cc.blanesbenetribas@gencat.cat