Jocs cooperatius, solidaritat i orientació en la nova sortida de 1r ESO

Per segon dimecres consecutiu, l’alumnat de 1r d’ESO ha fet una sortida pedagògica.

Organitzada per la professora d’Educació Física, Anna Saiz, del Departament d’Expressió, la jornada ha arrencat a les 08.30h del matí per finalitzar a les 14.45h.

L’alumnat ha estat acompanyat per dues professores d’Educació Física, pels tutors dels quatre grups i per tres professores més de suport.

De bon matí, des de l’institut s’ha fet una caminada fins a la platja de Sant Francesc, on dos grups s’han quedat per fer jocs cooperatius a la platja.

Els altres dos grups han pujat als turons de Santa Bàrbara i Sant Joan, on havien de fer un joc d’orientació i un joc de pistes, respectivament. Aquesta activitat s’ha allargat fins a les 11.30h, moment en què s’ha fet una pausa per a l’esmorzar i també s’ha aprofitat perquè els quatre grups fessin el canvi d’activitats i d’escenari.

S’han treballat aspectes com la motricitat, la solidaritat, l’orientació i el sentit de grup.

Aquí podeu veure totes les fotos de la sortida.