Som8demarç #8M2021

L’institut s’ha sumat al #8M2021, Dia Internacional de les Dones, i el centre s’ha omplert dilluns de color lila, amb multitud de creatius murals ideats pels alumnes.

Des de diferents tutories van organitzar-se debats i activitats per conscienciar sobre la igualtat, la coeducació, i per donar a conèixer també dones que han marcat la història i que a dia d’avui encara desconeixem.

A banda, entre classe i classe, es van escoltar i cantar cançons reivindicatives i de protesta, i els nois i noies de 2n de batxillerat van escriure un manifest que van llegir públicament a través de la megafonia del centre.

Aquí podeu veure imatges del 8M: https://photos.app.goo.gl/sVAX9Wm8PHRBU5nt8

«Peus, per què els vull, si tinc ales per volar»

Frida Kahlo