Setmana de celebració de les llengües estrangeres (FLD)

Durant la setmana del 13 al 17 de desembre, l’alumnat de l’ESO i de Batxillerat va treballar els països anglòfons (a les classes d’Anglès) i la Francophonie (l’alumnat de Francès).

A l’ESO, tant a Francès com a Anglès, s’han fet exposicions orals, redaccions i murals que de ben segur us heu vist penjats als passadissos d’ambdues plantes del centre.

A Batxillerat, s’han creat Kahoots per a què l’alumnat de l’ESO pogués comprovar els coneixements adquirits sobre els diferents països de parla anglesa i francesa.

Tot plegat, si bé no ha estat ni de bon tros com en les edicions anteriors, ens ha permès celebrar aquest dia tant especial.

Esperem que l’any vinent puguem tornar a fer que tot el centre, inclòs el professorat, participi també de les activitats.

Moltes gràcies a l’AFA per oferir-nos l’esmorzar del dimecres, 15 de desembre.

Fins la propera! See you! À la prochaine!