Canvis dates reunions famílies

Per restriccions derivades de la covid-19, hi ha novetats pel que fa als dies i hores de les reunions amb les famílies previstes pel setembre.

• Famílies SIEI: Dilluns 6 de setembre a les 18h
  • Famílies 1r ESO: Dilluns 6 de setembre. Dues sessions:
    • Alumnat amb primer cognom de la A fins a  la L (inclòs): 18h
    • Alumnat amb primer cognom de la M fins a la Z: 19h

Aquestes reunions seran presencials, cada grup anirà amb el/la seu/seva tutor/a.

No es permetrà l’entrada a alumnat. Per a cada alumne/a només s’admetrà l’assistència d’una persona responsable a la reunió.

Es posposen les reunions amb les famílies de 2n, 3r i 4t ESO, batxillerat i cicles.

Les famílies d’aquest alumnat seran informades de les noves dates de reunió una vegada iniciat el curs.

1. Ana María López García

A quina hora començaran i finalitzaran les classes… tinc una filla que farà 2n i una altre que farà 3r d’eso
    Gràcies

Hola Ana María,
      Se’ls donarà als alumnes tota aquesta informació dilluns a la presentació de curs amb els tutors.
      L’horari de 2n d’ESO serà de 8:10h a 14:40h, i el de 3r d’ESO de 8:15h a 14:45h.

Hola Cristina,
      L’horari de secretaria fins divendres 10 de setembre, és de 9h a 13h. Pots trucar i demanar informació: 972 33 14 60.
      Moltes gràcies.

1. admin

L’horari de CAI es donarà el dia de la presentació.
      Els llibres demà segurament que ja hi seran.

2. Cristina Torrens Romero

Buenas tardes,

Me podrían decir a qué hora entran el lunes los de 4 de ESO ya que han cancelado la reunión.

Y referente a los libros me pueden confirmar el importe ya que en la página ponía 80 €. Y cuando se los darán

Hola,
      Dilluns l’alumnat de 4rt d’ESO ha de venir a les 10h.
      Pel què fa als llibres, ha de posar-se en contacte amb l’AFA del centre. Demà els trobarà a la cantina de 9 a 13h i també al telèfon 972 33 78 10.

Hola Rosana,
      Dilluns a l’entrada de l’Institut hi haurà penjats els llistats de cada grup amb la classe i tutors corresponents.
      Moltes gràcies.