Recordem: Jornada especial i mercat de Nadal a l’INS S’AGULLA

Jornada especial i mercat de Nadal a l’INS S’AGULLA

El pati de l’institut el 19 de desembre es va convertir en l’escenari d’un mercat de Nadal de tipus benèfic. Els onze taulells on es van exposar els diferents articles es van distribuir per la pista de bàsquet de dalt. Cada curs de 1r a 4t ESO va muntar dues paradetes, i els de batxillerat i el PDC una. Tots els fons recaptats es van destinar a la compra de joguines per a la campanya de la Creu Roja “Cap nen sense joguina 2023”.

La jornada especial va començar a un quart de 12 del matí amb un esmorzar ofert per l’AFA i servit pel professorat del centre, amb el suport de l’alumnat de batxillerat. Mitja hora més tard, dos alumnes de 1r de batxillerat van dinamitzar l’acte i va començar la cantada de nadales de tots els grups d’ESO i de batxillerat, que van anar sortint esglaonadament a l’escenari situat davant del gimnàs, mentre la resta d’alumnes gaudia de l’espectacle escoltant i mirant-s’ho des de les grades. L’última actuació va ser protagonitzada per un grup de professors que van cantar l’himne a la pau, “Happy Xmas (War is over)”. També es van donar els guardons als vencedors de les portes més ben decorades: de la planta baixa va guanyar la SIEI i de la primera planta, l’aula 20.

Enmig de les actuacions es va fer un moment d’homenatge a l’Aurora Blasco i a la Charo Casanueva, que durant 22 anys van portar el servei de bar de l’institut. El director, en Josep Hernández, els va dedicar unes paraules d’agraïment i se’ls va fer un obsequi.

Un cop finalitzades totes les actuacions musicals, va arribar el moment d’obrir els mostradors al públic, i qui va voler va poder comprar-se el record del dia a un preu simbòlic. Feia setmanes que des de tutories, la matèria de Tecnologia i l’àmbit de projectes d’ESO es preparava l’ambientació d’aquesta jornada especial, guarnint les portes de cada aula i preparant els productes que avui s’han posat a la venda, com ara: clauers en forma de tió, bruixes de la sort, imants, corones decoratives i arbres de Nadal fets amb fustes.