Raspalls en moviment, nou projecte de tecnologia SIEI

El 16 de març hem acabat el darrer projecte dels nois i noies de SIEI. Amb el suport dels companys del departament de tecnologia, els joves han après a fabricar uns petits raspalls que es posen en moviment per mitjà d’un motor accionat per una pila i amb un interruptor.

Hem viscut uns dies intensos de treball, perquè els alumnes han hagut de familiaritzar-se amb el procediment a seguir, sovint ben desconegut per a ells i elles.

A banda, han estat responsables també de revisar tot el material disponible i obtenir-ne les eines necessàries per a la realització del projecte.

Entre d’altres, l’alumnat ha après com pelar i connectar cables, la manera adequada de posar silicona per enganxar el motor, quin és el suport de la pila i l’interruptor, com inserir la pila i, finalment, comprovar si el funcionament era correcte.

Si bé han estat uns quants dies de treball, però el resultat ha valgut la pena!