Projecte de jardineria al SIEI

L’alumnat del SIEI, durant el curs 22-23, ha treballat en un projecte de jardineria.

• Els primers dies de curs es van canviar les jardineres de lloc situades a la tanca de l’hort, ja que es va observar que no s’aprofitava bé el sol i en aquest nou espai estarien millor.
  • Seguidament es van comprar crasses, pensaments, sempreviva i cols decoratives, es van trasplantar amb testos més grans i les van posar a les jardineres.
  • S’ha anat fent un seguiment durant el curs, posant terra, regant i, finalment, s’han posat en uns testos més grans, ja que algunes estan grans i precioses!

Amb aquest projecte l’alumnat ha treballat l’autonomia, habilitats manipulatives i la relació amb l’entorn. Han gaudit de l’activitat i estan engrescats a poder continuar-la el proper curs.

Aquí podeu veure més imatges del projecte.