Presentació curs 21-22

A continuació teniu els horaris de les presentacions d’inici de curs.

Cada grup d’alumnes anirà amb el/la seu/seva tutor/a a l’aula base i se’ls explicarà l’horari i la normativa del curs.

És imprescindible que siguin puntuals, que portin mascareta en bon estat i correctament posada, per poder accedir al centre.

dilluns 13 de setembre
2n ESO 9.00h
3r ESO 9.30h
4t ESO i PDC 10.00h
1r ESO 10.30h
1r BTX 12.00h
2n BTX 12.30h
CAI 15.00h
TAPSD 15.30h
dilluns 20 de setembre
TEI 15.00h
TIS 15.30h

1. Josep Hernández Autor de l'article

Les famílies seran informades a la reunió de la setmana anterior.
      Igualment, el dia de la presentació hi haurà llistes visibles per l’alumnat.
      La direcció.

1. Àngels

Hola. Si no hi ha reunió prèvia, les llistes de les classes les coneixeran directament l’alumnat el dia de la presentació? O s’informarà les famílies prèviament?

1. Josep Hernández Autor de l'article

Bon dia,
      Només hi haurà reunió prèvia amb les famílies de 1r d’ESO.
      A la resta de cursos l’alumnat serà informat el dia de la presentació.
      La Direcció.

2. Montserrat Fernández Chimeno

Hola, empiezo el primer año de CAI, pero este mes.estoy en el turno de tarde en mi empresa y no podré asistir a la reunión ni a las clases.
    Tengo que pedir justificante a la empresa para llevaros lo por falta de asistencia?