Preinscripció ESO i jornada de portes obertes

Les dates previstes per a la preinscripció d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) pel curs escolar 2021-2022 són:

Del 17 al 24 de març de 2021

Estigueu atents, properament publicarem l’enllaç a la web de la Generalitat perquè pugueu formalitzar la preinscripció.

Jornada de Portes obertes en línia

El proper dia 9 de març tindrà lloc la jornada de portes obertes al S’Agulla. Enguany, i a causa de la Covid-19, aquesta sessió informativa, que serveix per donar a conèixer el centre a les famílies, es farà de manera telemàtica.

A través d’una videotrucada amb el Google Meet, el director del centre, Josep Hernàndez, oferirà dues xerrades informatives sobre l’institut i els estudis que s’hi poden realitzar:

• Primera xerrada: a les 17 hores.
  • Segona xerrada: a les 18.30 hores.

Les places són limitades.

Les famílies interessades en connectar-se hauran d’escriure un correu electrònic a preinscripcions@institutsagulla.cat amb les següents dades de contacte:

• Nom i cognom
  • Telèfon de contacte
  • A quina xerrada vol assistir: 17 h o 18.30 h.

Podeu consultar la presentació en pdf fent clic en aquest enllaç: presentació ESO 2021.

A continuació podeu donar una ullada al vídeo promocional que han fet els alumnes de 2n d’ESO. Esperem que us agradi!