Plantem faves, cols, bròquils, enciams i julivert!

Després de treure les herbes i llaurar la terra ja tenim l’hort preparat per als cultius d’hivern.

L’alumnat del programa de diversificació curricular (PDC) ha plantat faves, cols, bròquils, enciams i julivert, de planter comprat a l’agrobotiga.

Ah! i per tal que els ocells no es mengin les fulles, han col·locat uns CD penjats d’una corda que els espantaran.

Durant la sessió s’ha parlat del preu de cada planteta: 0.35 € les faves, 0.15 € les cols i els bròquils, 0.06 € els enciams (verd i de fulla de roure) i 0.10 el julivert.

Durant una hora cada setmana, l’alumnat del PDC es responsabilitza de l’hort i, per la seva part, els nois i noies de la SIEI (Suport intensiu per a l’escolarització inclusiva) s’encarreguen de les jardineres annexes.