Per la igualtat de gènere, promovem l’autoreflexió

Des de l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Blanes, treballant conjuntament amb l’entitat blanenca NAU 4, es promou l’autoreflexió respecte el canvi cap a una societat amb igualtat de gènere.

Per això, a l’entrada dels instituts de Blanes hi haurà una bústia lila on seran recollides les reflexions escrites de l’alumnat pel que fa a la igualtat de gènere.

Nosaltres també hem volgut participar-hi. Som conscients de la importància de poder transmetre les vostres experiències i sentir-vos acompanyats amb aportacions anònimes d’altres joves com vosaltres. Volem continuar donant-vos veu i escoltar també quines són les vostres inquietuds.

Totes aquestes propostes, suggeriments, reflexions… formaran part d’un mural col·lectiu que l’Àrea de Joventut confeccionarà pròximament.