Obrim les portes a les famílies!

Diumenge 5 de març el centre va obrir les portes a les famílies de l’alumnat de 6è que està cercant institut pel curs vinent.

La jornada va ser de 11h a 13h i creiem que va ser tot un èxit!

36 nois i noies de 1r d’ESO van ser els encarregats de fer de guies de mostrar a les famílies les instal·lacions del centre, des de consergeria fins al bar. I pel camí, dins de les aules, es van anar trobant amb el professorat, el qual els va explicar què es fa en aquella matèria en concret, quina metodologia utilitzen, les sortides que es fan, intercanvis o projectes concrets.

Moltes gràcies al professorat i a l’alumnat de 1r d’ESO que ho va fer possible, i gràcies a les famílies que hi van assistir.