Mou-te fins al Castell de Palafolls!

Des de l’àrea d’Educació Física, amb la col·laboració de l’alumnat de 1r de Batxillerat, el 21 de desembre s’ha organitzat una marxa solidària per a l’alumnat i professorat de l’institut.

Enguany, tots els beneficis aconseguits s’han destinat a la campanya impulsada per la Creu Roja, Cap nen sense joguina.

Amb el lema ‘Els seus drets en joc’, la campanya recollirà i distribuirà joguines noves no bèl·liques, no sexistes, sostenibles i cooperatives entre infants en situació de vulnerabilitat.

La campanya a Internet i a les xarxes socials

La marxa, amb un recorregut de 14 kilòmetres, s’ha realitzat al Castell de Palafolls. Cada grup, acompanyat per dos guies de 1r de Batxillerat i per dos professors, ha fet la ruta fins al castell.

Una vegada allà, a banda de gaudir de les impressionants vistes del municipi, han recuperat forces tot esmorzant, per després reprendre el camí de tornada.

També hi ha hagut alumnes i professors que s’han atrevit a fer els 14 km de ruta corrent. Aquests són els valents i la valenta!

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!

Aquí podeu veure més fotos de la jornada: https://photos.app.goo.gl/u4H9aRQytwgVrL9o6