Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de La Selva

El divendres 29 d’abril es va celebrar al Teatre de Blanes la X edició de la mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de La Selva, on els estudiants dels instituts de la zona van compartir les seves investigacions.

La Michele H. i en Manuel S. són els alumnes que enguany han representat el nostre institut.

El treball de la Michele porta per títol Els seus interessos, la nostra realitat i ha estat tutoritzat per en Francesc A.

En Manuel, sota la supervisió de la Sílvia G., va presentar Escacs, més que un joc de taula.

L’acte va començar a les 16:30 i, en acabar, les autoritats van fer el lliurament de reconeixements als alumnes i al professorat que ha tutoritzat els treballs.

Aquí podeu veure totes les fotos de l’acte: https://sites.google.com/xtec.cat/mostra-tdr-selva-ii/reportatge