Els millors expedients acadèmics de batxillerat

L’Institut s’Agulla es complau de felicitar públicament els tres alumnes que enguany obtenen el títol de batxillerat amb Matrícula d’Honor: Zineb A., Manuel S. i Rebeca T.

Com a resultat del seu constant esforç i compromís pel treball, tots tres han finalitzat els seus estudis de batxillerat amb una nota global superior a 9.

La normativa estableix que cada centre educatiu pot concedir una matrícula d’honor per cada vint alumnes. Amb aquesta condició, el nostre institut només ha pogut atorgar tres distincions, atès que la promoció de batxillerat d’aquest any ha comptat amb cinquanta-cinc matriculats.

Per aquesta raó, volem destacar també l’alumna Lucía G., qui també ha conclòs els seus estudis de batxillerat amb una qualificació superior a 9 i a qui no s’ha pogut concedir la matrícula d’honor per les limitacions que exigeix la normativa.

Les nostres felicitacions per aquests brillants alumnes i els nostres millors desitjos en la nova etapa que aviat iniciaran.