L’últim mou-te del curs… al costat del mar!

Tot donant continuïtat a la nostra aposta per educació per la salut, el 21 de juny es va celebrar la darrera sortida del Mou-te pel que fa a aquest curs.

L’alumnat de 1r d’ESO va anar xino-xano fins a la platja de Santa Cristina, i després va tornar amb el creuer Dofi Jet fins al port de Blanes. S’ho van passar d’allò més bé banyant-se i menjant un gelat.

Aquí podeu veure més fotos dels de 1r ESO.

Els nois i noies de 2n d’ESO van anar caminant fins a la platja de S’Abanell, on van passar una estona divertida plegats tot compartint jocs i banys.

Per la seva part, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una agradable passejada fins a la Cala de Sant Francesc. Allà els grups van aprofitar per banyar-se, esbargir-se i compartir confidències al costat del mar.

Els nois i noies del PDC i de la SIEI van fer una ruta a peu per Blanes i després es van aturar a la platja de S’Abanell.

Per acabar, els de 4rt d’ESO van triar el parc d’atraccions Port Aventura per a acomiadar-se del curs i dels seus companys.