Darrera setmana per adquirir-los! Llibres curs 21-22

Fins el 24 de setembre, l’horari d’atenció a les famílies per part de l’Associació de Famílies d’Alumnat (AFA) serà 9 a 13 hores a la cantina del centre.

Podreu realitzar les següents gestions:

• Consulta i aclariments
  • Pagament llibres (es podran fer amb targeta).

Els lots de llibres i llicències digitals es lliuren a l’alumnat d’ESO durant els primers dies de curs.

Recordeu: Cal retornar els llibres socialitzats dels cursos.

Llibres batxillerat

L’alumnat de 1r de batxillerat podrà abonar i recollir dilluns dia 6 de setembre (de 9 a 13h) els llibres d’Anglès.

L’alumnat de 2n de batxillerat ho podrà fer dimarts dia 7 de setembre (de 9 a 13h).

Pel que fa a la resta de llibres adquirits a través de la distribuïdora Llibres Text SL, arribaran al centre el 6 de setembre.

Més informació:

Associació de Famílies d’Alumnat, telèfon 972 33 78 10.

1. Secretària

Bon dia,
      els llibres comprats a través de la distribuïdora, tant de Cicles Formatius com de Batxillerat, arribaran a partir del 6 de setembre.

1. Jose Gómez

Esten de vacances, és possible, recollir i pagar els llibres el dia 13 de setembre? (1 batx)

1. admin Autor de l'article

Demà l’AFA del centre us atendrà de 9h a 13h a la catina o podeu trucar al 972 33 78 10.
          Gràcies.

1. PAQUI Rodriguez SILVA

Los libros de CAI hay que ir a recogerlos o se los dais a los alummos una vez empieze el ciclo?

2. PAQUI Rodriguez SILVA

He visto en facebokk que aun no han llegado los libros de CAI…si ds asi cuando podemos recogerlos .
    Gracias.

1. admin Autor de l'article

Demà de 9h a 13h l’AFA del centre us atendrà a la cantina o al telèfon 972 33 78 10.
          Moltes gràcies.