L’institut S’Agulla torna a guanyar el certamen “Fes-me Pensar”

Marina Munsó, alumna de 1r de batxillerat de l’Institut S’Agulla, guanya el concurs de fotografia «Fes-me Pensar»

El passat 24 de gener es va celebrar a la Biblioteca Comarcal de Blanes la segona edició concurs de fotografia filosòfica «Fes-me Pensar», iniciativa dels tres instituts del poble i la Biblioteca Comarcal.

La proposta, adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, consisteix a presentar una fotografia que connecti amb Blanes i que, alhora, es relacioni amb una pregunta de caràcter filosòfic vinculada al currículum de cada etapa educativa.

Les fotografies de tres dels nostres alumnes de 1r de batxillerat (Guillem Carrascosa, Marina Munsó i Jimena Serrat) han estat entre les deu finalistes del concurs. Cadascun dels alumnes finalistes ha hagut de defensar el seu treball davant l’auditori present. En acabar, s’ha fet pública la fotografia guanyadora del certamen: El que jo veig és el que hi ha?, de Marina Munsó.

És el segon any consecutiu que una alumna de l’Institut S’Agulla guanya aquest certamen, ja que en l’edició anterior va ser l’alumna l’Emma Aguilera de 2n de batxillerat qui va obtenir el premi.

Moltes felicitats als finalistes i, en especial, a la Marina Munsó, guanyadora del certamen.

Podreu veure les dues fotografies en l’espai jove de la Biblioteca Comarcal de Blanes.