Les colònies dels alumnes de 2n ESO a Cantonigròs

Els alumnes de 2n ESO, acompanyats dels seus tutors i una quarta professora del centre, han passat tres dies de colònies a Cantonigròs.

Dimecres, 16 de juny

Van sortir amb autocar cap a Osona i, després d’esmorzar i de deixar l’equipatge, van fer una ruta a peu fins al Santuari de Cabrera al Collsacabra.

Allà van dinar i, alliberats de mòbils, van poder gaudir d’una estona de conversa i bromes amb els companys.

En acabar, van fer el camí de tornada cap al poble per instal·lar-se per grups bombolla a les habitacions.

A a la tarda, tres monitores els van preparar uns quants jocs. Després de sopar, la primera jornada es va acabar amb un joc de nit al bosc.

Dijous, 17 de juny

La primera activitat del segon dia va ser caminar fins a La Foradada. Pel camí va ploure, però igualment van fer una activitat de cerca i identificació d’algunes plantes i arbres autòctons de la zona, mentre feien camí.

A causa de la meteorologia, després de berenar, els jocs es van fer a la mateixa casa de colònies, on també van fer tir amb arc.

De nit, es va organitzar una competició de música i ball per grups. Abans d’anar a dormir, van tornar al bosc a fer un joc de nit inspirat en històries de terror.

Divendres 18 de juny

Tocava fer l’equipatge i endreçar les habitacions ben aviat però, després d’esmorzar, han fet jocs d’equilibri i d’escalada en els jardins de la casa de colònies.

Després de dinar i de fer les darreres fotos, ha estat l’hora de tornar cap a l’institut carregats de maletes i de records d’aquests dies de convivència.