L’alumnat del PDC reprèn l’activitat a l’hort!

Aquest curs l’Institut S’Agulla podrà comptar novament amb el seu hort i això serà gràcies a les tasques que realitzarà l’alumnat del centre en col·laboració amb el Departament de Tecnologia.

Els primers en iniciar les tasques de recuperació d’aquest espai únic, situat a la zona dels pins del centre, ha sigut l’alumnat de 3r i 4t de PDC. Un cop a la setmana, aquests nois i noies treballaran de valent perquè ben aviat tothom pugui gaudir d’aquest espai únic situat a la zona dels pins del centre.

Durant una primera sessió, s’han dedicat a retirar aquelles plantes seques a causa de la manca de rec. Afortunadament, s’han pogut salvar algunes cabeces d’all! A banda, el grup d’alumnes també ha netejat, fent l’ús de l’aixada o xapo i també el rastrell, les herbes crescudes de manera espontània des del mes de març, quan el centre va haver de tancar.

D’aquesta manera, l’hort ja estarà preparat per a la següent fase: passar el motocultor.

Per cert, mentre feien els treballs, han pogut observar diferents animalons que viuen a l’hort: dimoniets, sargantanes i, fins i tot, un eixam de vespes!

Mercè Mundet

Departament de Tecnologia