Participem en projectes de ciència ciutadana

És un curs especial, on la ciència pren especial importància. Així, el Departament de Ciències Naturals, amb la implicació de tot el professorat i alumnat, formarà part de dos grans projectes de ciència ciutadana.

El primer, Mosquito Alert, a càrrec de l’alumnat de 3er d’ESO, ha tingut lloc al llarg del primer trimestre (www.mosquitoalert.com).  Per la seva part, l’alumnat de 2on, participarà, durant el segon i tercer trimestre, en el projecte Biodiversitat marina – Microplastics Watchers  (www.observadoresdelmar.es).

Acompanyats per grans científics de l’Associació Mediambiental Xatrac i en col·laboració amb el CSIC, amb molta il.lusió participarem de manera activa tant en sessions dins del nostre institut com d’altres que tindran lloc en l’entorn de Blanes.

En el context actual, serem respectuosos amb les normes COVID i, si fos necessari, s’incentivarà el seguiment virtual.

Esperem que també les famílies en gaudiu!

Isabel Gaitan Clarà

Departament Ciències Naturals

La comprensió com a camí