La Zaynab rep la beca Riera-Gubau

Estem molt contents perquè una de les nostres alumnes d’ESO, la Zaynab Lahrach, ha rebut recentment una beca de la Fundació Joan Riera Gubau.

D’aquesta manera, l’alumna de 3r B podrà viatjar aquest estiu a Anglaterra per tal de millorar el seu nivell d’anglès. La nostra enhorabona, Zaynab!

L’objectiu d’aquestes beques és reforçar l’aprenentatge de la llengua anglesa i hi poden accedir  alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mig (12 a 18 anys).

Enguany, s’han concedit 69 beques a alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants.