La Sala García-Tornel de Blanes acull una mostra de dibuixos de 1r ESO

Per tal de conèixer i posar en valor el patrimoni de Blanes, al llarg d’aquest curs l’alumnat de 1r d’ESO ha portat a terme un projecte anomenat Urban Sketch Blanes (USK Blanes), a partir del qual han realitzat dibuixos ràpids fets in situ dels diferents monuments, zones verdes, etc. de la ciutat.

La iniciativa, que ha comptat amb la col·laboració dels USK Girona, ha estat promoguda pels professorat de visual i plàstica de l’Institut S’Agulla (Maria Mezquita i Joan Colomer).

Ara, aquests dibuixos s’exposen a la Sala García-Tornel (Carrer Ample, 11).

Horaris per visitar l’exposició 🕛

Divendres 23 d’abril, de 17:30 a 20:00 h

Dissabte 24 d’abril, de 12:00 a 13:30 i de 17:30 a 20:00 h

Diumenge 25 d’abril, de 12:00 a 13:30 h

Convidem a tota la comunitat educativa (alumnat, famílies i professorat) i a tots els habitants i visitants de Blanes a gaudir d’aquesta mostra.