La disponibilitat d’aigua, un bé escàs

La Sònia Martí, de La Copa SCC, la cooperativa d’educació ambiental a les comarques gironines, va venir a fer una xerrada sobre el tractament d’aigües residuals i fangs de la depuradora (EDAR) de Blanes al trenta-tres nois i noies que formen l’alumnat de l’itinerari tecnològic de 4rt d’ESO.

Aquesta activitat sobre el cicle de l’aigua està subvencionada pel Consorci de la Costa Brava.

La xerrada va començar amb una introducció sobre la disponibilitat d’aigua, un bé escàs. Després es va parla de la potabilització a l’ETAP (Estació de Tractament d’Aigua Potable) i dels usos que en fem, i va acabar amb l’explicació de la depuració a l’EDAR. L’alumnat haurà de respondre les preguntes d’un quadern i fer una activitat al Classroom.