Jornada de Portes Obertes 2024

La Jornada de Portes Obertes del S’Agulla, tot un esdeveniment.

Diumenge 3 de març han tingut lloc les visites guiades adreçades a les famílies i al futur alumnat de 1r d’ESO. Les sessions han començat a les 10 hores, amb torns de deu minuts per tal de donar cabuda a totes les famílies que van anar venint. Les últimes visites van finalitzar a les 13 hores. Han estat un èxit, ja que vam poder fer grups reduïts de famílies per tal de poder explicar-los tots els espais de l’Institut.

Voldria agrair a tots els nois i noies de 1r i 2n de Batxillerat, que han fet de guies entusiastes, i a tothom que ha fet possible la realització d’aquest matí tan especial.

Dijous 29 de febrer ha tingut lloc la xerrada informativa a càrrec del director del centre, Josep Hernández, que ha presentat el centre i els estudis a les famílies del futur alumnat de 1r d’ESO.