Imatges guanyadores del concurs de retoc fotogràfic de 4t ESO

L’alumnat de l’optativa d’informàtica de 4t ESO ha participat en un concurs de retoc fotogràfic que tenia com a tema principal Com es diverteixen els joves a Blanes.

Es tractava de fer un fotomuntatge a partir d’una foto de base (la que veieu a continuació) tot fent servir el GIMP, una aplicació de programari lliure destinada al tractament d’imatges.

Aquí podeu donar un cop d’ull a les bases del concurs. El retoc fotogràfic s’havia de realitzar durant les hores de classe de la optativa, per tal de tenir igualtat d’oportunitats entre tots els alumnes.

Tot i que ha estat difícil pel jurat decidir-se, a causa de la qualitat de les peces presentades, aquí teniu l’alumnat guanyador d’aquesta desena edició del concurs:

1r premi: Damià P., del 4t C.

2n premi: Chahd H., del 4t B.

3r premi: Laia L., del 4t D.

Els premis s’atorgaran durant els actes commemoratius de la Diada de Sant Jordi.

La nostra enhorabona a tothom qui ha participat!

Albert C., Mercè M. i Gerardo M.