I, després de l’ESO, què?

L’alumnat de 4t ESO emprèn el seu camí cap a la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i laboral. Són moments de dubtes, incerteses, il·lusions, projectes…

En el transcurs d’aquests mesos que iniciem, treballarem a les hores de tutoria els diferents itineraris formatius, opcions laborals i de formació continuada.

Aprendrem a conèixer quins són els nostres punts forts, aptituds, motivacions i valors. La introspecció i l’autoconeixement  treballats a classe, ens permetran escollir la millor opció.

Coneixerem els recursos de la zona (instituts, Servei local d’ocupació, programa Itineraris del Consell Comarcal de la Selva) per tal de saber totes les opcions properes.

El paper de les famílies, clau també en aquest procés

En aquest viatge, les famílies també són importants. En aquest sentit, us animem a compartir les vostres experiències, neguits i dubtes que puguin anar sorgint en tot aquest procés. Recordeu que més endavant es realitzarà la reunió informativa per les famílies.

Podeu consultar tota la informació al web de Tria educativa, del Departament d’Educació.