Guanyadores del repte 1: Texans pel clima Centrinno Catalunya

El dimecres 14 de juny va ser la presentació final dels projectes Centrinno que van ser guanyadors de Catalunya, de cadascun dels 6 reptes proposats per les organitzacions, i pel Departament d’ Educació. L’ acte va tenir lloc a Ca l’Alier a les 15 h a Barcelona.

Els equips d’estudiants van presentar les solucions  als diferents reptes proposats per organitzacions i empreses vinculades al Projecte Europeu de Recerca CENTRINNO.

El grup Createx, format per les alumnes Ainhoa O., Carla R., Estefani R. i Nerea R.,  4  alumnes de 2n curs de CFGS Tècnic/a educació infantil, van ser les guanyadores del repte 1: Texans pel clima, un repte que consistia a pensar noves maneres d’impulsar o promoure la reutilització de texans connectant la solució amb l’economia circular, el patrimoni, la producció local i la inclusió social. Si voleu conèixer la seva proposta podeu mirar la seva proposta al següent vídeo o al web de Createx.

Tot un orgull pel nostre centre i per la FP.