FPChallenge, una oportunitat per deixar volar la teva imaginació

Demà 8 de novembre l’institut serà la seu de la segona edició de la hackató Centrinno, un esdeveniment impulsat pel projecte europeu de recerca Centrinno.

Els FP challenge són hackatons on equips d’estudiants desenvoluparan solucions als diferents reptes proposats per empreses i organitzacions vinculades per Fab Lab Barcelona, ImpulsFP (Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya) i Poblenou Urban District. Aquests reptes estan connectats amb economia circular, el patrimoni, la producció local, la inclusió social i la innovació des de la formació professional.

L´alumnat del CFGS de 2n de TIS participarà en el hackató “Patis i teulades verds: Producció d’aliments a AKASHA Hub Barcelona “. Aquest repte consisteix en dissenyar iniciatives d’economia social i mediambiental, apropant la producció i el consum d’aliments, i reduir-ne la petjada ecològica.

I l’alumnat de CFGM de 2n de TAPSD realitzarà un segon repte: “Agents de canvi sostenible: Persones vulnerables com agents de canvi per a la naturalització de la societat” . Aquest repte consisteix a dur a terme una proposta de metodologia de treball amb persones en risc d’exclusió social per al desenvolupament i l’ús de biomaterials i altres activitats de l’empresa Naifactory Lab.

El propòsit final d’aquesta metodologia és formar, informar i empoderar a les persones com agents de canvi cap a una societat més sostenible i equilibrada.

Cartell S´AGULLA FP Challenge Centinno_PLANTILLA.docx (2)