Finalistes del concurs d´oratòria L´última Paraula!

Dimarts 16 de maig dos grups d’alumnat de cicles formatius del nostre centre, un grup de Grau Mitjà de 2n curs de TAPSD (Neus Espinar; Carla Jiménez i Anna Membrives) i un grup de Grau Superior de 2n curs de TEI (Núria Pérez i Nil Garrido) van participar com a finalistes al concurs de l ‘última paraula en la modalitat del Micròfon d’Or, que va tenir lloc al Disseny Hub de Barcelona, i va ser a nivell autonòmic de Catalunya, des d ‘Impuls FP.

El nostre alumnat va presentar un projecte d’emprenedoria i d’innovació que han estat preparant durant el curs amb molta motivació i esforç treballant capacitats clau com el treball en equip i les habilitats comunicatives.

Es tracta d’un concurs d ‘oratòria que pretén fomentar la competència de comunicació dels estudiants d’FP, mostrant la importància que té la comunicació en el desenvolupament d’un projecte professional bé sigui com a treballador per compte d’altri o emprenendor/a. L ‘esdeveniment va ser retransmès en directe i en streaming i està penjat al Youtube.

L ‘alumnat ho va defensar i presentar de manera excel·lent, ha deixat al centre molt ben representat i van gaudir d’un esdeveniment on el talent, el diàleg, la capacitat de síntesi i l’esperit crític van ser els protagonistes principals.