Excursió a la Granja escola per fomentar la cohesió

L’alumnat de 1r ESO, acompanyat pels seus tutors i dues professores més, van fer el passat 9 de novembre una sortida per fomentar la cohesió de grup a la Granja de Santa Maria de Palautordera.

Vam sortir de l’institut a les 08.30 hores del matí i, quan hi vam arribar al destí, les monitores ens van explicar l’organització de la jornada.

Després d’esmorzar, cada grup va començar a fer les activitats acompanyat per la seva tutora o tutor i una guia, que conduïa els tres reptes del matí:

El primer, un joc d’equilibri; en el segon, aplicar l’estratègia de l’equip per travessar un pont i, en el tercer, construir una cabana.

Abans de tornar cap a l’institut, cap a les 3 de la tarda, van dinar dins de les instal·lacions de La Granja.

Aquí podeu veure més fotos de la sortida.