Entrega de la panera solidària PRO-XILE

Dimecres, 28 de febrer vàrem entregar la panera PRO-XILE que l’alumnat de primer de TIS ha sortejat en benefici de les víctimes de l’incendi forestal que crema les zones poblades de la Regió de Valparaíso, a la costa sud de Xile i que ja ha deixat 56 víctimes mortals confirmades.

La guanyadora ha sigut la Lorena, de segon curs de TAPSD, que ha recollit el premi de mans de part de l’alumnat que ha estat liderant aquesta activitat.
Felicitats per a ella i felicitats per totes les persones que heu col·laborat per ajudar a la gent afectada per l’incendi.

En propers articles anirem compartint amb vosaltres què s’ha pogut fer amb la recaptació aconseguida que hem enviat al cap de bombers de Valparaíso.

De nou, gràcies a tothom!
Alumnat de TIS1